Αρχική Σελίδα > Ψηφιακές Συλλογές >
Μελέτες, σημειώσεις, αποκόμματα και λοιπά υλικά
|
Σύνολο σελίδων: 2 Παρουσιαζόμενες εγγραφές: Από 21 Έως 39 |
||||||||||||
|
|
|
1 | 2 | |||||||||
| Τίτλος
|
Συγγραφέας | Θέμα | Τόπος |
|---|---|---|---|
| Έθνος και Γλώσσα | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | |
| Ένας άταφος νεκρός. Πρόλογος | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Πολιτική Ανάλυση | |
| Η ανάπτυξις του Δημοτικού Σχολείου | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Βιβλιογραφία, Υπουργείο Παιδείας | Αθήνα |
| Η κρίση του Δημοτικισμού | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Εκπαιδευτικός Όμιλος | |
| Η σύσκεψη στη Μητρόπολη | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | Αθήνα |
| Η τραγική τάξις των διδασκάλων | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Υπουργείο Παιδείας, Απόκομμα | Παρίσι |
| Μερικαί σκέψεις περί της Δημοτικής | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | |
| Μυωπία και αβλεπτήματα | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | |
| Ο Δημοτικισμός και η τύχη του Δημοτικού Σχολείου | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | Αθήνα |
| Οι χοίροι υίζουσιν ... | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | Αθήνα |
| Περί του καταλληλοτέρου τρόπου της παιδαγωγικής μορφώσεως των λειτουργών της Μ.Ε. | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Διδασκαλείον Μέσης Εκπαιδεύσεως | Αθήνα |
| Προκήρυξη | Φοιτητική Συντροφιά | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Εκπαιδευτικός Όμιλος | Αθήνα |
| Προκήρυξη της Φοιτητικής Συντροφιάς | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | Αθήνα |
| Προς τους φοιτητάς του Εθνικού Πανεπιστημίου | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | Λειψία (Γερμανία) |
| Σχέδιο για Υπόμνημα των παιδαγωγών στην Κυβέρνηση | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | |
| Το έργο της "Φοιτητικής Συντροφιάς" | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Εκπαιδευτικός Όμιλος | |
| Το μαλλιαρό κακούργημα | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | Κόρθι Άνδρου |
| Το νεώτερο ελληνικό σχολείο και η διγλωσσία του | Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά | |
| Το Υπόμνημα στο Βενιζέλο | Αλέξανδρος Δελμούζος, Δημήτρης Γληνός | Γλωσσοεκπαιδευτικά, Εκπαιδευτικός Όμιλος |

